Direktlänk till inlägg 21 september 2019

Ingen bra dag...(mobilinlägg)

Av Mandy Wollersheim - 21 september 2019 00:26

Jag vet inte ens vart jag ska börja...
I torsdags så kände jag under dagen hur det gjorde riktigt ont mellan brösten. I den där broskbiten som håller ihop revbenen. Alltså bröstbenet. Igår fredag så ringde jag till min vårdcentral för att fråga om jag kunde smörja med Voltaren men då sa sköterskan att jag måste komma och träffa en läkare så det gjorde jag. Då visade det sej att det är bröstbensinflammation/ ett brustet blodkärl så nu har jag fått ny medicin som jag ska ta för att klara av smärtan.

Jag fick utskrivet Ibumetin och Altermol.

Jg har tagit av Ibumetinen för sånna tabletter har jag ätit förr men jag vågar fan inte ta av Altermolen för det står att där är morfin i och jag vet inte hur min kropp kommer att reagera. Tänk om jag blir helt jävla dyngrak och börjar prata med rosa elefanter :O

Jag funderar på att dela en av tabletterna imorn och sen dela den halvan i halv igen och testa och se vad som händer. Blir jag fucking hög på de så vet jag ju att jag inte kommer att klara en hel tablett :O :O

Ja nä nu ska jag kolla vidare på Step Brothers och käka några Doritos och sen ska jag sova :)

Hade gött och sköt om er
Kramizzar
MandysaurusRex

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mandy Wollersheim - 5 oktober 2019 01:00

Ojdå nu har det gått nästan 2 veckor sedan jag var här inne på bloggen sist och skrev ett inlägg. Jag har helt enkelt inte känt för att skriva och då är det ingen mening att försöka trycka ur sej några rader för då blir det bara bajs!   Hur som h...

Av Mandy Wollersheim - 22 september 2019 21:15

Denna söndagen har varit ganska lugn. Vaknade vid 11 och sen matade jag fiskarna och sen var det dax för tabletter och morgonkaffe i soffan. Mysigt!   Sen bar det av till farmor för att hjälpa henne att klippa gräset och efter det så bar det av t...

Av Mandy Wollersheim - 22 september 2019 01:00

Ikväll har jag haft en spelkväll med min syster a.k.a min bästa vän Pernilla. Vi har spelar UNO och Yatzy och det har verkligen varit jätteroligt 😃   Första rundan i UNO så vann Parre och sen vann jag två rundor på rad. Sen spelade vi mes...

Av Mandy Wollersheim - 18 september 2019 21:47

Som rubriken lyder så har jag spenderat eftermiddagen/kvällen på Akutmottagningen i Ängelholm. Har haft urinvägsinfektion i över 4 veckor nu och har ätit 3 olika penicillin kurer mot det men det hjälper inte. Inatt vaknade jag vid halv 3 med extrem h...

Av Mandy Wollersheim - 17 september 2019 20:16


Wow två  dagar i rad på bloggen. Herre gud hur ska detta sluta?! 😉😉 Hahaha   Nä men skämt åsido så skulle jag egentligen bara titta in och tala om att tröjan inte kom idag. Den har helt enkelt inte blivit skickad från Runns.se än ...

Presentation

Tjena och välkommen till min blogg!

Mandy heter jag och är en rödhårig (ej äkta) tjej på 27 år.

Bor lite utanför Ängelholm i Skåne.

Älskar bilar, drifting, rött hår, fotgrafera mm

 

Finns på Instagram om ni vill följa mej:

Everything.Is.Mandys.Fault

 

Kategorier


Skapa flashcards